Ryhmäliikuntakalenteri

Maanantai 19.8.

Tiistai 20.8.

Keskiviikko 21.8.

Torstai 22.8.

Perjantai 23.8.

Lauantai 24.8.

    Sunnuntai 25.8.

      Muistathan varata paikkasi ryhmäliikuntatunneille.

      (netistä, soittamalla tai sähköpostilla)

      Mikäli et pääse saapumaan paikalle, muistathan poistaa varauksen.

      Peruuttamattomista varauksista veloitetaan normaali 1- käyntikerta.

      Jos tunti joudutaan perumaan, tulee siitä ilmoitus tekstiviestillä noin 2h ennen tunnin alkamista.

      Ryhmäliikuntatuntien ohjaajat

      Olen Veikko, 33-vuotias ryhmäliikunnanohjaaja ja koulutettu hieroja & urheiluhieroja. Opiskelen tällä hetkellä Nordic Health Academyssä ACE-lisensoiduksi personal traineriksi. Olen työskennellyt liikunnan parissa yli kymmenen vuoden ajan kamppailulajivalmentajana ja ryhmäliikunnanohjaajana. Minulle työssäni tärkeintä on liikunnan tuoma ilo ja se, että pystyisin tarjoamaan liikkujille aina jonkin uuden pienen oivalluksen oman kehonsa käytöstä.

      ”Liikunta antaa aina enemmän kuin ottaa”

      Hei!
      Olen Tomi Rautio, reilu nelikymppinen liikunnanohjaaja sekä FISAF Personal Trainer.

      Jokaisen pitäisi olla itsensä paras ystävä ja ohjata läheisintä ystäväänsä hyviä valintoja kohti. Kuntoykkösellä ohjaan monia erilaisia tunteja aamuvenyttelystä piukka-bodyyn.

      Ohjauksissani paneudutaan kohdelihasten aktivointiin sekä rennon kannustavaan ilmapiiriin.

      Tervetuloa mukaan!

      Ryhmäliikuntatunnit

      Keskivartalo

      Tällä tunnilla harjoitellaan keskivartalon lihasten löytämistä, aktivoimista ja annetaan ohjausta siitä, miten keskivartalon lihasten tulisi olla mukana kaikessa arkipäiväisessä toiminnassa ja liikunnassa.  Tunnilla vahvistetaan syviä ja pinnallisia vatsalihaksia, lantionpohjan lihaksia, hengityslihaksia, selän alueen lihaksia ja yhdistetään näiden lihasten toiminta ylä- ja alaraajojen toimintaan. Tunti soveltuu kaikille. Tunnin jälkeen tunnet itsesi kokonaisvaltaisesti vahvemmaksi!

      Piukka-Body

      Helppo, mutta ihanan tehokas lihaskuntotunti, jossa käytetään välineenä vaihtelevasti, käsipainoja ja kuminauhaa. Alkulämmittelyn jälkeen pitkä lihaskunto-osuus. Lopuksi hyvät venyttelyt.

      Ryhtikuntopiiri

      TRX-nauhat, jumppapallo, levytanko/kahvakuula sekä kuminauha ovat treenivälineitä uudessa ryhtiin ja selän terveyteen keskittyvässä aamutunnissa.

      Tunti tehdään kiertoharjoitteluna kuntopiirin omaisesti. Huoltavat ja venyttävät liikkeet vuorottelevat lihaskuntoa parantavien, välineillä tehtävien liikkeiden kanssa.

      Ryhtikuntopiirissä liikepuhtauteen panostetaan ja liikkeet tehdään rauhallisesti, jotta treeni on turvallista ja tehokasta.

      Tervetuloa mukaan!

      Morning Stretch

      Aamu-venyttelytunnin liikkeet ovat helppoja, tehokkaita ja turvallisia. Alkuverryttelyssä tehdään liikkuvuusharjoituksia mm. kepillä ja käsipainoilla koko keholle.

      Loppuaika tunnista venytellään! Luvassa lisää liikkuvuutta, vireyttä ja hyvää oloa!

      Köntysbikki

      Miehille täysin omistettu helppo mutta todella tehokas jumppatunti. Hiki lentää helpoin askelin step-laudalle askellettaessa ja rasva tirisee. Lihaskuntoa kohotetaan vaihtelevasti punttien, Gymstickin ja pumppi-tangon avulla. Lopuksi pitkät venyttelyt! Tunti on miehille, jotka haluavat lisää liikkuvuutta ja kunnon kohotusta hauskasti äijäporukassa!

      HUOMIO! Köntyksessä vuorottelevat hikinen steppitunti sekä liikkuvuutta ja notkeutta edistävä kehonhuoltotunti. 2vk hikijumppaa 1vk kehonhuoltoa syklillä. Kysy lisää ohjaajalta! Myös toiveita voi esittää!

      Ohjelma vaihtuu kuuden viikon välein. Mukaan voit tulla ihan koska tahansa 🙂

      60+ energisempi minä

      Tämä rauhallinen tunti on suunniteltu yli 60 vuotiaiden asiakkaidemme tarpeita ajatellen. Tällä aamutunnilla tehdään koko kehoa avaavia harjoitteita miellyttävään tahtiin. Liikkeet on suunniteltu venyttämään ja pumppaamaan erityisesti lihaskalvoja, jotta kehon kosteus ja vetreys pysyisi hyvänä. Tunnilla olevat voimaharjoitteet vahvistavat koko kehon lihaksia ja hengitystä, parantavat tasapainoa ja avaavat kehon jumitiloja. Lopuksi rentoudutaan eri menetelmien avulla.

       

       

      Aamulämpö

      Jumppatunti, jonka alkupuoliskolla keskitytään rauhallisesti kuormitusta kasvattavaan hikiliikuntaan joko käsipainoja tai tankoa käyttäen. Lopputunti keskitytään venyttelyyn. Ohjelmassa on sekä dynaamisia että pidempiä venytyksiä.

      Tunti on rasittavuudeltaan hiukan tehokkaampi kuin Morning Strech/Energisempi minä.

      Painojen oikealla valinnalla tunti soveltuu kuitenkin kaikille.

       

      Kehonhuolto/venyttely

      Tällä tunnilla leppoisaan tahtiin tehtävien liikkeiden monipuoliset liikesuunnat sekä venyttävät että aktivoivat lihaksia. Keskivartalon sekä syvien vatsalihasten hallinnan harjoittelu on suuressa osassa liikkeiden suorittamista. Tuntia säestää rauhallinen musiikki.