Ryhmäliikuntakalenteri

Maanantai 26.10.

    Tiistai 27.10.

      Keskiviikko 28.10.

        Torstai 29.10.

          Perjantai 30.10.

            Lauantai 31.10.

              Sunnuntai 1.11.

                Tiistai ja torstai aamun tunnit netissä livejumppana. Muutoin ryhmäliikuntatunnit tauolla koronan vuoksi toistaiseksi.

                Muistathan varata paikkasi ryhmäliikuntatunneille.

                (netistä, soittamalla tai sähköpostilla)

                Mikäli et pääse saapumaan paikalle, muistathan poistaa varauksen.

                Peruuttamattomista varauksista veloitetaan normaali 1- käyntikerta.

                Jos tunti joudutaan perumaan, tulee siitä ilmoitus tekstiviestillä noin 2h ennen tunnin alkamista.

                Ryhmäliikuntatuntien ohjaajat

                Hei!

                Olen Veikko, 33-vuotias ryhmäliikunnanohjaaja ja koulutettu hieroja & urheiluhieroja. Opiskelen tällä hetkellä Nordic Health Academyssä ACE-lisensoiduksi personal traineriksi. Olen työskennellyt liikunnan parissa yli kymmenen vuoden ajan kamppailulajivalmentajana ja ryhmäliikunnanohjaajana. Minulle työssäni tärkeintä on liikunnan tuoma ilo ja se, että pystyisin tarjoamaan liikkujille aina jonkin uuden pienen oivalluksen oman kehonsa käytöstä.

                ”Liikunta antaa aina enemmän kuin ottaa”

                Hei!

                Olen Tomi Rautio, reilu nelikymppinen liikunnanohjaaja sekä FISAF Personal Trainer.
                Jokaisen pitäisi olla itsensä paras ystävä ja ohjata läheisintä ystäväänsä hyviä valintoja kohti. Kuntoykkösellä ohjaan monia erilaisia tunteja aamuvenyttelystä piukka-bodyyn.
                Ohjauksissani paneudutaan kohdelihasten aktivointiin sekä rennon kannustavaan ilmapiiriin.

                Tervetuloa mukaan!

                Ryhmäliikuntatunnit

                Keskivartalo

                Tällä tunnilla harjoitellaan keskivartalon lihasten löytämistä, aktivoimista ja annetaan ohjausta siitä, miten keskivartalon lihasten tulisi olla mukana kaikessa arkipäiväisessä toiminnassa ja liikunnassa.  Tunnilla vahvistetaan syviä ja pinnallisia vatsalihaksia, lantionpohjan lihaksia, hengityslihaksia, selän alueen lihaksia ja yhdistetään näiden lihasten toiminta ylä- ja alaraajojen toimintaan. Tunti soveltuu kaikille. Tunnin jälkeen tunnet itsesi kokonaisvaltaisesti vahvemmaksi!

                Piukka-Body

                Helppo, mutta ihanan tehokas lihaskuntotunti, jossa käytetään välineenä vaihtelevasti käsipainoja , levytankoa ja kuminauhaa. Alkulämmittelyn jälkeen pitkä lihaskunto-osuus. Lopuksi hyvät venyttelyt.

                 

                Morning Stretch

                Aamu-venyttelytunnin liikkeet ovat helppoja, tehokkaita ja turvallisia. Alkuverryttelyssä tehdään liikkuvuusharjoituksia mm. kepillä ja käsipainoilla koko keholle.

                Loppuaika tunnista venytellään! Luvassa lisää liikkuvuutta, vireyttä ja hyvää oloa!

                Köntysbikki

                Miehille täysin omistettu helppo mutta todella tehokas jumppatunti. Hiki lentää helpoin askelin step-laudalle askellettaessa ja rasva tirisee. Lihaskuntoa kohotetaan vaihtelevasti punttien, Gymstickin ja pumppi-tangon avulla. Lopuksi pitkät venyttelyt! Tunti on miehille, jotka haluavat lisää liikkuvuutta ja kunnon kohotusta hauskasti äijäporukassa!

                HUOMIO! Köntyksessä vuorottelevat kahvakuula/lihaskunto  sekä liikkuvuutta ja notkeutta edistävä kehonhuoltotunti. 2vk hikijumppaa 1vk kehonhuoltoa syklillä.

                60+ energisempi minä

                Tämä rauhallinen tunti on suunniteltu yli 60 vuotiaiden asiakkaidemme tarpeita ajatellen, mutta sopii myös nuoremmillekin. Tällä aamutunnilla tehdään koko kehoa avaavia harjoitteita miellyttävään tahtiin. Liikkeet on suunniteltu venyttämään ja pumppaamaan erityisesti lihaskalvoja, jotta kehon kosteus ja vetreys pysyisi hyvänä. Tunnilla olevat voimaharjoitteet vahvistavat koko kehon lihaksia ja hengitystä, parantavat tasapainoa ja avaavat kehon jumitiloja. Lopuksi rentoudutaan eri menetelmien avulla.

                 

                Kehonhuolto/venyttely

                Tällä tunnilla leppoisaan tahtiin tehtävien liikkeiden monipuoliset liikesuunnat sekä venyttävät että aktivoivat lihaksia. Keskivartalon sekä syvien vatsalihasten hallinnan harjoittelu on suuressa osassa liikkeiden suorittamista. Tuntia säestää rauhallinen musiikki.

                 

                Pumppi

                Monipuolinen koko vartalon tehotreeni, jossa tehdään musiikin tahdissa eri lihaskuntoliikkeitä mm.tangolla ja käsipainoilla.

                 

                Reisi-pakara:

                Tällä tunnilla keskitytään kiinteyttämään ja vahvistamaan tehokkaasti ja tasapainoisesti reisiä ja pakaroita, käyttäen kehon oman painon lisäksi mm.tankoja ja vastuskuminauhoja.

                 

                Kompatti

                Tällä energisellä tunnilla käytetään tekniikoita eri taistelulajeista (karate, thainyrkkeily, taekwondo, nyrkkeily ja capoeira) Lyönnit, potkut ja väistöt yhdistetään pieneksi lajinomaiseksi liikesarjaksi ja nautitaan rytmistä. Sopii kaikille!

                 

                Alkeisjooga

                Tällä tunnilla tehdään helppoja joogan perusliikkeitä rauhalliseen tahtiin. Omalla notkeustasolla ei ole merkitystä vaan tärkeintä on liikkeen tuntuma sekä oikea linjaus.