Ryhmäliikuntakalenteri

Maanantai 27.5.

Tiistai 28.5.

Keskiviikko 29.5.

Torstai 30.5.

    Perjantai 31.5.

    Lauantai 1.6.

      Sunnuntai 2.6.

        Muistathan varata paikkasi ryhmäliikuntatunneille.

        (netistä, soittamalla tai sähköpostilla)

        Mikäli et pääse saapumaan paikalle, muistathan poistaa varauksen.

        Peruuttamattomista varauksista veloitetaan normaali 1- käyntikerta.

        Jos tunti joudutaan perumaan, tulee siitä ilmoitus tekstiviestillä noin 2h ennen tunnin alkamista.

        Ryhmäliikuntatuntien ohjaajat

        Moikka, olen Heidi Kokko. Minulle liikunta ja urheilu on ollut jo pienestä asti tärkeä osa elämää. Olen valmistunut Lapin Urheiluopistosta liikuntaneuvojaksi 2017.

        Jumppaohjausten lisäksi työskentelen eri-ikäisten lasten kanssa. Omiin harrastuksiini kuuluu tällä hetkellä yleisurheilu, maastohiihto sekä shuffle-tanssi. Nähdään ryhmäliikuntatunneilla! 🙂

        Hei!
        Olen Tomi Rautio, reilu nelikymppinen liikunnanohjaaja sekä FISAF Personal Trainer.

        Jokaisen pitäisi olla itsensä paras ystävä ja ohjata läheisintä ystäväänsä hyviä valintoja kohti. Kuntoykkösellä ohjaan monia erilaisia tunteja aamuvenyttelystä kahvakuulailuun.

        Ohjauksissani paneudutaan kohdelihasten aktivointiin sekä rennon kannustavaan ilmapiiriin.

        Tervetuloa mukaan!

        Taija Piirainen
        Olen 33-vuotias liikunnanohjaaja, Personal Trainer ja ravintovalmentaja.

        Olen luonteeltani huumorintajuinen, ystävällinen ja ihmistä kunnioittava. Uskon mitä vahvimmin liikunnan kokonaisvaltaiseen, ennaltaehkäisevään ja kuntouttavaan näkökulmaan. Tämä koskee niin fyysisiä kipuja kuin liikunnan vaikutusta mielenterveyteemme. Liike on lääke ja keho ystävämme, kohdellaan kumpaakin sen mukaisesti. 🙂 Lisätietoja minusta:
        www.lujalempea.fi

        Ryhmäliikuntatunnit

        Keskivartalo (Syli)

        Tällä tunnilla harjoitellaan keskivartalon lihasten löytämistä, aktivoimista ja annetaan ohjausta siitä, miten keskivartalon lihasten tulisi olla mukana kaikessa arkipäiväisessä toiminnassa ja liikunnassa.  Tunnilla vahvistetaan syviä ja pinnallisia vatsalihaksia, lantionpohjan lihaksia, hengityslihaksia, selän alueen lihaksia ja yhdistetään näiden lihasten toiminta ylä- ja alaraajojen toimintaan. Tunti soveltuu kaikille. Tunnin jälkeen tunnet itsesi kokonaisvaltaisesti vahvemmaksi!

        Piukka-Body

        Helppo, mutta ihanan tehokas lihaskuntotunti, jossa käytetään välineenä vaihtelevasti Gymstickiä, käsipainoja ja kuminauhaa. Alkulämmittelyn jälkeen pitkä lihaskunto-osuus. Lopuksi hyvät venyttelyt.

        Ryhtikuntopiiri

        TRX-nauhat, jumppapallo, levytanko/kahvakuula sekä kuminauha ovat treenivälineitä uudessa ryhtiin ja selän terveyteen keskittyvässä aamutunnissa.

        Tunti tehdään kiertoharjoitteluna kuntopiirin omaisesti. Huoltavat ja venyttävät liikkeet vuorottelevat lihaskuntoa parantavien, välineillä tehtävien liikkeiden kanssa.

        Ryhtikuntopiirissä liikepuhtauteen panostetaan ja liikkeet tehdään rauhallisesti, jotta treeni on turvallista ja tehokasta.

        Tervetuloa mukaan!

        Morning Stretch

        Aamu-venyttelytunnin liikkeet ovat helppoja, tehokkaita ja turvallisia. Alkuverryttelyssä tehdään liikkuvuusharjoituksia mm. kepillä ja käsipainoilla koko keholle.

        Loppuaika tunnista venytellään! Luvassa lisää liikkuvuutta, vireyttä ja hyvää oloa!

        Köntysbikki

        Miehille täysin omistettu helppo mutta todella tehokas jumppatunti. Hiki lentää helpoin askelin step-laudalle askellettaessa ja rasva tirisee. Lihaskuntoa kohotetaan vaihtelevasti punttien, Gymstickin ja pumppi-tangon avulla. Lopuksi pitkät venyttelyt! Tunti on miehille, jotka haluavat lisää liikkuvuutta ja kunnon kohotusta hauskasti äijäporukassa!

        HUOMIO! Köntyksessä vuorottelevat hikinen steppitunti sekä liikkuvuutta ja notkeutta edistävä kehonhuoltotunti. 2vk hikijumppaa 1vk kehonhuoltoa syklillä. Kysy lisää ohjaajalta! Myös toiveita voi esittää!

        Ohjelma vaihtuu kuuden viikon välein. Mukaan voit tulla ihan koska tahansa 🙂

         

        60+ energisempi minä

        Tämä rauhallinen tunti on suunniteltu yli 60 vuotiaiden asiakkaidemme tarpeita ajatellen. Tällä aamutunnilla tehdään koko kehoa avaavia harjoitteita miellyttävään tahtiin. Liikkeet on suunniteltu venyttämään ja pumppaamaan erityisesti lihaskalvoja, jotta kehon kosteus ja vetreys pysyisi hyvänä. Tunnilla olevat voimaharjoitteet vahvistavat koko kehon lihaksia ja hengitystä, parantavat tasapainoa ja avaavat kehon jumitiloja. Lopuksi rentoudutaan eri menetelmien avulla.

        Kahvakuula

        Kaikille sopiva kahvakuulatunti joka ei vaadi aikaisempaa kokemusta. Toiminnalliset liikkeet  harjoittavat lihaskestävyyttä, voimaa sekä erityisesti kehon syviä lihaksia. Tunnilla myös tasapainoa haastavia liikkeitä sekä kevyt venyttely.

        Voit ottaa tunnille mukaan oman kahvakuulan.

        Pumppi60

        Tunnilla keskitytään lihaskunnon kehittämiseen. Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn, jonka jälkeen tehdään erilaisia lihaskuntoliikkeitä Voimatankoa ja painoja käyttäen. Aktiivisia työkappaleita tuntiin sisältyy yhteensä 10. Treenin raskautta voi itse kukin säätää painojensa lisäämisen mukaan ja ohjaaja antaa kullekin lihasryhmälle aina suositellun painokilo määrän, mikäli kestävyyttä ja voimaa halutaan lisätä. Tehokas treeni, jonka jälkeen keho tietää työskennelleensä.

        Aamuhiki

        Jumppatunti, jonka alkupuoliskolla keskitytään rauhallisesti kuormitusta kasvattavaan hikiliikuntaan joko käsipainoja tai tankoa käyttäen. Lopputunti keskitytään venyttelyyn. Ohjelmassa on sekä dynaamisia että pidempiä venytyksiä.

        Tunti on rasittavuudeltaan hiukan tehokkaampi kuin Morning Strech/Energisempi minä.

        Painojen oikealla valinnalla tunti soveltuu kuitenkin kaikille.

         

        Taijan tanssit

         

        Helppo ja hauska Menomonon/Menopepun kaltainen tanssitunti. Toisin kuin Lavis-lavatanssissa, tällä tunnilla soi enimmäkseen ulkomaalainen musiikki ja hitit. Tunti sisältää helppoa tanssifiilistelyä, tunnilla ei tehdä pitkiä tanssisarjoja vaan keskitytään liikkumiseen ja liikkeen aikaansaamiseen. Tanssisarjat eivät ole liian vaikeita, yksi musiikkikappale sisältää aina pari-kolme eri liikettä/liikesarjaa.

        Mukaan pääsee vaivattomasti sekä kokeneempi että kokemattomampikin tanssija. Sopii siis kaikentasoisille liikkujille ja kuntoilijoille, sillä jokainen voi tehdä liikkeet oman kuntotason mukaisesti. Tervetuloa perjantaitanssaamaan! 😀