Jumpat

Valitse jumppa tarpeesi mukaan!

Kunto Ykkösen jumpille ovat tervetulleita kaikki! Valitse itseäsi kiinnostava tunti ja tule kokeilemaan. Jos sinulla on esimerkiksi alaselkä-, polvi- tai olkapääkipuja, kysy jumppasuositusta henkilökunnaltamme. Opastamme sinut itsellesi parhaiten sopiville tunneille!

Voit harjoitella ammattilaisten ohjauksessa sekä turvallisesti että tehokkaasti – yhtäaikaa!

Syksyn jumppalukkari:

Maanantai

16:30   Body-Stretch
17:30   Hakkabikki
18:45   Syli

Tiistai

11:00-11:50 Mornig-Stretch (L)
17:30-18:25 Menopeppu
18:30-19:25 Köntysbikki

Keskiviikko

11:00-11:50 Asahi (L)
16:30-17:25 Piukka Body
17:30-18:25 Syli
18:30-19:25 Kuntonyrkkeily

Torstai

10:00-11:00 60+Aamuvirkut
17:00-17:55 Rantakuntoon
18:00-18:55 Kehonhuolto/venyttely

Perjantai

Lauantai

12:00-13:00 Kuntonyrkkeily

(muistathan ilmoittautua tunnille)

 

 

 

Jumpat

Kehonhuoltotunnit

Kun kehosi kaipaa huoltoa, kokeile jotain seuraavista: Syli, Body-Stretch tai kehonhuolto! Nämä tunnit ovat ns. Mind & Body-tunteja. Musiikki on mukana vain taustalla luomassa tunnelmaa ja rentouttamassa mieltä. Liikkeet tehdään omassa rytmissä kehoa kuunnellen. Mieli ja keho kiittävät!

Pumppitunnit

Pumppitunneilla välineenä toimii pehmustettu levytanko, johon jokainen voi laittaa painoja oman kuntotasonsa mukaan. Steppilautaa käytetään lämmittelyyn sekä treenipenkkinä. Jokainen voi säätää steppilautaa oman kuntotasonsa ja kokonsa mukaan. Sama tunti käy hyvinkin eri kuntoisille harjoittelijoille – niin miehille kuin naisille. Helppoa ja tehokasta!

Irrottelua ja fiilistelyä

Hakkabikki on silkkaa toiminnallista hupia ja iloittelua!

Isku- ja potkusarjat ovat helposti omaksuttavia ja ei todellakaan haittaa, vaikka keksit aivan omat kuviot kesken tunnin – se on suorastaan vain plussaa ? Hikistä menoa koko tunti!

Steppitunnit – hikeä ja sykettä

HIKI-patteri sekä miesten oma Köntysbikki ovat tunteja, joilla askelletaan steppilaudalle helposti omaksuttavin askelsarjoin. Laudan korkeutta voi säätää oman kuntotason mukaan. Lihaskunto-osuuksissa käytetään vastuksena irtopainoja, kuminauhaa sekä omaa kehoa. Sykettä, kuntoa ylös ja hikeä pintaan!

Lihaskuntoa aloittelijalle

Piukka-Bodyssä alkulämmittelynä helppoa ja kevyttä perusaskellusta lattialla, jonka jälkeen lihaskuntotreeniä Gymstickillä, irtopainoilla sekä kuminauhalla. Gymstickin portaattoman säädön ansiosta vastusta voi keventää tai jopa lisätä kesken liikkeen! Turvallista ja tehokasta!

 

Tasapainoa ja vartalonhallintaa

Lihaskuntopainotteinen tunti, jolla haastavia yhdistelmäliikkeitä, vartalon hallintaa, tasapainoa sekä kiinteytystä pieniä painoja käyttäen. Haastetta kehollesi ja mielellesi.